ראשי » דקים » דק למרפסת שמש

דק למרפסת שמש

כולם יודעים מה היא חשיבות המרפסת בבתים פרטיים ובבנייני מגורים כאחד, הנוחות לצאת ולהתאוורר היא כה נעימה ונוחה ועל כן כה רצויה ואהובה על כולם.
אנשים רבים בוחרים לרכוש דירת מגורים עם מרפסת בכדי לאפשר לעצמם מפלט ראוי, עם אווירה שקטה ומרגיעה באופן פרטי ואישי.
כניסת העיצוב לבתים שקרתה בשנים האחרונות, הביא עמה גל עצום של שינויים רבים ומשמעותיים גם בעיצוב הפנימי של הבית (שילוב אביזרים, הכנסת צבעים וגוונים חדשים וריענון המראה הכללי), וגם בעיצוב החיצוני של המרפסות בבית והגינות בחצר, ששופרו על ידי הכנסת מוטיבים טבעיים ויפים הכוללים בין היתר ספסלים, מעקות ובמיוחד דקים חדישים ומרהיבים לריצוף.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

דק במרפסת שמש - האם זה בטיחותי?

בחירה עיצובית ראויה ונכונה היא כמובן התקנת ריצוף של דק במרפסת שמש, שכן הדק מספק מראה ייחודי וטבעי של רוגע ומקנה אווירה רגועה ונינוחה במיוחד.
דק במרפסת שמש הוא בטיחותי עד מאוד ואיננו מהווה שום גורם סיכון לכם ולבני ביתכם, להיפך התקנת דק במרפסת שמש (דק סינטטי אחיד) מבטיחה לכם את היציבה הנוחה ביותר יחד עם החספוס העדין למניעת החלקה.

איך בוחרים דק למרפסת שמש

דקים הם מוצר איכותי המשדר יוקרה ושגשוג, על כן בעת בחירתם מוטב להקפיד על הדגשים הבאים:

מראה אחיד וחלק – את המראה הזה תוכלו לקבל אך ורק ברכישה של דק סינטטי לריצוף המרפסת, זאת בשל העובדה שהדק הטבעי הינו מחוספס (כי הוא טבעי) ואילו הדק הסינטטי מורכב מחומרי גלם איכותיים ועמידים יחד עם שבבי עץ אשר הופכים את גימורו לחלק ואחיד.

צבע וגוון – בבחירה של דק סינטטי לצורך ריצוף דק במרפסת שמש, תוכלו להבטיח את קבלת הצבעים המדויקים והגוונים המושלמים להם שאפתם.