ראשי » פרקטים » פרקטים כחלק מעיצוב מסעדה – מה כדאי?

פרקטים כחלק מעיצוב מסעדה – מה כדאי?

ההקמה של מסעדה חדשה היא אירוע מרגש. הבייבי שלכם בתור יזמים היא ההזדמנות להגשים את כל החלומות הקולינריים, אבל גם העיצוביים. כך שאתם רוצים להשקיע בבחירה של אלמנטים מנצחים בעיצוב, ובמרכזם פרקטים לחללים השונים. עיצוב מסעדות היא אומנות שמחייבת ירידה לפרטים. ולכן אתם צריכים להחליט אם מתאים לכם להתקין פרקטים כחלק מעיצוב המסעדה.

הבחירה להתקין פרקטים למסעדות

בעולם שבו מסעדות הן חוויה, ההשקעה בפרטים הכי קטנים היא תהליך חובה בדרך להקמת מסעדה חדשה. ברמת העיצוב, אפשר לצאת מהקופסא ולהתפרע עם עיצוב שמסתכל על הפרטים הקטנים. ההתקנה של פרקטים, מתאימה כמעט לכל חלל פנים, גם בעולם המסעדנות. הסיבה לכך נעוצה ביכולת לבחור פרקטים בעיצובים משגעים לפי החזון שיש לכם לעיצוב המסעדה. הנראות של הפרקט, הצבעים ואפילו איכות הייצור. כולם נקבעים על ידכם בתהליך ההתאמה ויוצרים בסופו של יום, את חלל הפנים המושלם לאירוח. גם אם מדובר על מסעדת יוקרה איכותית למדי, השילוב של פרקט יכול להיראות הכי טבעי שיש. כך ששווה לכם לחשוב על הדרך ההולמת להתאים פרקט לחלל הפנים.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

איך להתאים פרקטים לעיצוב מסעדות?

בחשיבה על מראה, מסעדות צריכות לקחת בחשבון דרישות פרקטיות (כמו בלאי מוגבר של הפרקט), לצד התאמה לעיצוב. ולכן, מה שמוביל את תהליך קבלת ההחלטות הוא השילוב בין הגורמים הבאים:

  1. איכות העץ – מסעדות גם קהל לקוחות גדול יעדיף לרכוש פרקט מעץ מלא. עץ איכותי נשמר למשך תקופה ארוכה יותר במצבו הטבעי. דרישות התחזוקה של עץ טבעי הן אומנם יקרות יותר, אבל התדירות שלהן נמוכה יותר. ברכישה של פרקט למינציה, הדרישה לתחזוקה שוטפת היא קלה יותר (מספיקה שטיפה קלה במים וסמרטוט), אבל לאורך השנים הבלאי גדול יותר. לחילופין, פרקט עץ דורש שטיפה במים מידי יום, אבל בהחלט נשמר באיכות טובה יותר לאורך השנים. מה שאומר שאתם תנצלו את הפרקט בצורה מושלמת לאורך שנים רבות.
  2. הצבעים והמרקמים – בהנחה שיש לכם תוכניות קיימות לעיצוב המסעדה, הפרקט צריך להשלים את התמונה. פרקט טוב יותר אווירה חמה ומזמינה למסעדה, בכל שעות הפעילות. בלילות הפרקט יכול ליצור אווירה רומנטיות בשילוב עם תאורה מחמיאה. ובימים, המסעדה לובשת פנים עסקיות ויוקרתיות יותר.
  3. התקנה ועלויות – ההתקנה של פרקטים היא משימה מקצועית שיכולה לקחת זמן. מה שאומר שאתם צריכים לפנות לצוות המקצועי כמה ימים לשפץ את רצפת המסעדה ולהתקין בבטחה את הפרקט. קחו את עלויות ההתקנה כחלק מתקצב הרכישה של הפרקט כולו. כדי לא למצוא את עצמכם חורגים מהתקציב שנקבע לכלל עבודות ההקמה של העסק.

בין מסעדה משפחתית למסעדת יוקרה

ההוספה של פרקט איכותי לחללי פנים של מסעדות, היא תופעה רווחת. החל ממסעדות שרוצות ליצור אווירת "דיינר" קלאסית וכלה במסעדות היוקרה הגדולות ביותר. לכל עיצוב פנים אפשר לייצר פרקט שמשלים את המראה הכללי. החוויה שאתם רוצים להעניק לאורחים במסעדה, מקבלת טוויסט מיוחד. ויוצרת חלל פנים מרשים ומושך שמתאים לסוגי מסעדות שונים שיכול לגרום לכם להפוך ברגע להופיע כמסעדה מומלצת. אז אל תהססו לצאת לתהליך החיפוש אחרי המוצר האידיאלי לסוג המסעדה שאתם רוצים להקים. ובדרך להיעזר באנשי המקצוע שיבצעו את ההתקנה הבטוחה והאיכותית ביותר.