ראשי » דק סינטטי » דק סינטטי מחיר – הסבר כיצד נקבע המחיר של דק סינטטי

דק סינטטי מחיר – הסבר כיצד נקבע המחיר של דק סינטטי

מחיר הדק הסינטטי הוא מחיר משתנה בין ספק לספק ובין משווק לחנויות השונות, על כן טרם רכישת הדק הסינטטי יש לוודא כי עשיתם סקר מחירים הוגן ומקצועי לצורך מציאת המחיר המשתלם ביותר לרכישת דק סינטטי.

השוואת מחיר לדק סינטטי

טווח המחירים נע ונד בתחום ייצור הדקים, זאת בשל הייצור העצום של הדגמים הרבים, הן על פי התאמה אישית והן על פי צבעים וגוונים מובילים. על כן לא קיים מחיר קבוע לדק הסינטטי, ויש לערוך סקר שוק בהתאם לדגם אותו אתם מחפשים, לדגליו, מידתו וצבעיו.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

דק סינטטי מחיר התקנה

מחיר ההתקנה של הדק הסינטטי הוא אינו כלול במחיר המוצר, שכן בעלי מקצוע רבים (עצמאיים) מספקים לרוכשים גם התקנה במחיר מסוים.
אך עם זאת חשוב לזכור כי המשווקים הגדולים והחנויות המתמחות בייצור דק סינטטי, אינן כוללות את מחירי ההתקנה בתשלום על מוצר הדק, ובמקומות אלו תוכלו לקבל שירותי התקנה מקצועיים ראויים של מיטב אנשי המקצוע במחיר נפרד.
המחיר של התקנת הדק הסינטטי הנעשה על ידי המומחים של טריניטו, הוא מחיר אשר נקבע על פי גודל הדק, גודל המבנה או החצר בהם נדרש הריצוף, סוג הדק וכיוב'.

האם המחיר הוא הקובע בבחירת דק סינטטי?

כמובן שלא, האיכות של הדק הסינטטי היא הקובעת את הבחירה בו והיא זו שצריכה להנחות את הרכישה.
כמו בכל מוצר, כך גם במוצר הדק הסינטטי, יש להתאים את איכות המוצר למחירו ולהקפיד באופן ראוי על איכותו ועמידותו.
אל תתפשרו על איכות ואל תחסכו על מוצר עמיד, זכרו כי "הקמצן משלם פעמיים", כך שהוצאה של סכום שאינו הגיוני על רכישת דק סינטטי לבית יכולה להפוך בסוף להוצאה כפולה ומכופלת (כאשר תצטרכו בעל כורחכם להחליף את הדק בשל איכותו הירודה).