ראשי » עיצוב הבית » עיצוב החצר – על מה אסור לכם לוותר

עיצוב החצר – על מה אסור לכם לוותר

בעולם עיצוב הבית הישראלי ישנה תופעה, שאמנם הולכת וקטנה, אך עדיין קיימת: אנשים משקיעים עשרות אלפי שקלים בעיצוב הבית, אך את החצר משאירים מוזנחת ורעועה. בשורות הקרובות נסביר לכם כיצד תוכלו להפוך את החצר שלכם לקסומה ומעוצבת, במחירים מפתיעים במיוחד.

בעולם עיצוב הבית הישראלי ישנה תופעה, שאמנם הולכת וקטנה, אך עדיין קיימת: אנשים משקיעים עשרות אלפי שקלים בעיצוב הבית, אך את החצר משאירים מוזנחת ורעועה. בשורות הקרובות נסביר לכם כיצד תוכלו להפוך את החצר שלכם לקסומה ומעוצבת, במחירים מפתיעים במיוחד. עיצוב החצר – המדריך המלא.

עיצוב החצר - מכניסים חיים לגינה

האלמנט הראשון בכל חצר מטופלת הוא עניין מערכת הישיבה. במחירים שבין 1,000 ל-5,000 ₪ ומעלה, ניתן למצוא מגוון עשיר של מערכות ישיבה. החל מפלסטיק פשוט, דרך עץ כפרי, ועד ראטן יוקרתי ושולחנות אלומיניום וזכוכית. כל אחד וטעמו (ותקציבו) – רק הקפידו על התאמה עיצובית, חומרים אשר לא מתבלים במהרה בתנאי לחות ורטיבות, וגודל מתאים ביחס לגודל החצר.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

אלמנטים נוספים לעיצוב החצר

דק סינטטי הן תוספת עיצובית ופונקציונאלית שמשדרגת פלאים כל חצר. בהשקעה נמוכה יחסית תוכלו להעניק לחצר שלכם ממד נפלא של ניחוח כפרי משכר. במהלך שלבי עיצוב החצר בעזרת דק חשוב לתכנן היטב את עניין ההתקנה (השונה בין בטון לדשא, לדוגמא), הכנת התשתית, הרכבת הדק וכו'. הימנעו מבחירת הדקים הזולים ביותר. לרוב הם יתבלו בחלוף שנים מועטות.

תאורה לחצר היא אלמנט נפלא שבחוכמה ויצירתיות עשויה להעניק לחצר שלכם אווירה מושלמת. אין צורך בהשקעה של אלפי שקלים בתכנון עיצוב החצר עם גופי תאורה, אלא רק בקנייה חכמה, צבעים משתלבים, זוויות ומיקומים מדויקים והרי לכם חצר מוארת ומרהיבה. אל תפספסו את פוטנציאל היופי הטמון בתאורת חצר איכותית.

דשא טבעי או דשא סינטטי הם חלק בלתי נפרד מכל חצר באשר היא. לכל סוג היתרונות והחסרונות שלו, אך בסופו של דבר, מדובר בעניין של חזות, ומה נראה בעיניכם טוב יותר. במהלך תכנון עיצוב החצר והתאמת הדשא קחו בחשבון גם את האחזקה הצפויה בדשא רגיל לעומת עלויות הדשא הסינטטי, ובכל מקרה בדקו אצל מספר יבואנים וערכו סקר שוק מקיף (הפערים עשויים להיות משמעותיים).

עיצוב החצר יכול להתבצע גם באמצעות אטרקציות נוספות כמו כיסא נדנדה, גריל גז איכותי או אפילו מטבח חוץ , בריכה או ג'קוזי וכל אלמנט אחר שעשוי להפוך את החצר למקום שכיף יותר להיות בו. בבחירת גריל גז למטבח חוץ מומלץ להתייעץ במומחים בתחום. בהצלחה!