ראשי » דק סינטטי » דק סינטטי – מידע מקצועי למתחילים

דק סינטטי – מידע מקצועי למתחילים

אחד הטרנדים הנפוצים ביותר כיום הוא שילוב של עץ בבית, רבים מחובבי הז'אנר משלבים עץ בעיצוב הבית על מנת להשוות לבית אווירה כפרית, לעיתים רבות דק סינטטי יכול להוסיף לבית את היוקרה הרצויה לנו, או האווירה המתאימה לשטח או החלל אותו אנו מעצבים.

אם כבר דק אז למה דק סינטטי?

בעבר השימושים בעץ היו גדולים מאוד, החל ממשקופי עץ וכלה בביקטות עץ, אולם עם השנים המודעות לאיכות הסביבה גדלה ולכן הומצאו על ידי מיטב המוחות סגנונות של דק סינטטי לפיתרון בעיה זו. לכן, כאשר אנו רוצים לעצב את הבית ולהשוות לו מראה קצת אחר אנו יכולים להשתמש בעץ לעיצוב הבית ומה אם אנו רוצים להגן על הסביבה? זו בדיוק הסיבה שלשמה הומצא הדק הסינטטי וכן ישנן עוד סיעוד רבות אשר נדון בהן במאמר זה.

הדק הסינטטי כאמור אינו יותר מכ 50 אחוזים של שבבי עץ בדרך כלל מיוצר בטכנולוגיות אקולוגיות על מנת למזער את השימוש בעץ אמיתי.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

היתרונות של דק סינטטי

יתרון 1: דק סינטטי מעניק מראה אחיד

דק סינטטי באשר הוא בדרך כלל מיוצר כתבנית של טקסטורה וצבע במפעל אשר מייצר את הדק הסינטטי, לכן לדק הסינטטי בדרך כלל יש מראה אחיד, דק סינטטי בצבע זהה ודק סינטטי במרקם אחיד כל זאת על מנת ליצור באמצעות הדק הסינטטי מראה אחיד לשטח אותו אנו מעצבים בין אם אנו מתקינים דק סינטטי כמשטח מוביל בגינה או דק סינטטי בתוך הבית.

יתרון 2: דק סינטטי נשמר לאורך זמן רב יותר

הדק הסינטטי לעומת הדק הטבעי נשמר לאורך זמן רב יותר, אם בדק טבעי אנו צריכים לדאוג מדי שנה לשמר את הדק לצבוע ולרסס מפני מזיקים וטפילים אז בדק סינטטי אנו לא צריכים לבצע פעולות אלה, דק סינטטי נשמר לשנים רבות ומספיק לו ניקוי קליל, חוזק החומר ממנו עשוי דק סינטטי הוא יוצא דופן כך שהוא עמיד מפני מפגעי הטבע והבית.

יתרון 3: החומרים של דק סינטטי

דק סינטטי בדרך כלל עשוי חומרים המונעים החלקה, ורעש בעת צעידה על דק סינטטי.

לסיכום

כיום יותר מתמיד ניתן לשלב דשא מלאכותי ביחד עם דק סינתטי בבית או דק סינטטי לכל מטרה ולהוסיף מראה של עץ בבית באמצעות דק סינטטי. אז אם חשבתם לעצב מחדש את הגן או הבית אתם יכולים להוסיף דק סינטטי ולהשוות לבית מראה ייחודי יוקרתי או כפרי.