ראשי » דקים » דק לגינה – מדוע חשב להשקיע בגינת הבית?

דק לגינה – מדוע חשב להשקיע בגינת הבית?

אנשים רבים רואים בגינתם כפנינה של הבית, כמקום המרגוע שבגללו הם מחכים בכמיהה לסוף השבוע. על אף שהגינה יכולה להיות מרכז הבית לא כל הגינות מושקעות וטיפוחן דורש משאבים רבים. כתוצאה מכך אנשים רבים מתפשרים וגינתם אינה מכוערת אך גם אינה יפה כפי שהייתה יכולה להיות. לעתים, כאשר עושים דבר באופן לא מושלם הוא אף גרוע יותר מאי עשייה בכלל, סיטואציה זו אינה כה שונה גם כאשר מדובר בהשקעה בגינתכם. מחקרים רבים מראים כי ילדים אשר נמצאים בסביבה ירוקה שמחים ומאושרים יותר, על כן הענקת סביבה ירוקה ליד חצר הבית הינה היתרון המושלם לילדכם. לא רק ילדים נהנים מן הירוק אלא גם מבוגרים שגינה בקרבתם יכולה להשפיע על תחושת הרוגע שלהם.

בתמונה: דק למרפסת מעוצבת משלים את העיצוב

אין לכם כוח להשקיע בגינה? בשביל זה יש דק לגינה

אכן כפי שראינו גינת הבית היא אחד המקומות החשובים לאווירת הבית. הבעיה היא שגינות מעוצבות ומיוחדות דורשת השקעה רבה בין אם כספית ובין אם עקב המאמץ הנדרש מאיתנו. הפיתרון לכך הוא פשוט ביותר, התקנת דק . בין אם מדובר בדק מעץ או דק סינטטי, הרי שהתקנתו של דק כזה חוסכת מאיתנו את הצורך בעיצוב הגינה ובהשקעה יומיומית בה. התקנת דק העץ או הדק הסינטטי מאפשרת לנו לחיסכון בזמן וחיסכון כספי תוך השגת כל היתרונות של הגינה שהזכרנו לפני כן. כעת משהבנו כי התקנת דק עץ ודק סינטטי הכרחיים ועלינו להחליט איזה דק עדיף ואם זה דק סינטטי אז רק דק של טריניטו.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

מה זה בעצם דק עץ?

דק העץ מאפשר לנו השגת מראה נקי וטבעי בעלות נמוכה ובאופן פשוט ביותר. דק העץ משתלב באופן מושלם עם הסביבה החיצונית וגם עם הבית עצמו. כמובן שישנם אין ספור עיצובים לדק עץ וניתן לשחק עם הצבעים ועם סוגי העץ השונים. לדק העץ יתרונות רבים הכוללים בין היתר את היופי הרב שהוא מעניק למרפסת הבית ואת העובדה שניתן ללכת עליו ללא חשש.

חשוב לזכור כי התקנת דק בחלק מהמרפסת משמעה חיסכון משמעותי של מים ולמעשה מדובר בהשקעה אשר מחזירה את עצמה. החיסרון הגדול ביותר של דק העץ הוא העובדה שהוא דורש תחזוקה מתמדת באמצעות חומרים מיוחדים.

ההבדלים בין דק סינטטי לדק עץ

דק סינטטי נושא בחובו את אותם היתרונות של דק עץ, בין אם הדבר נוגע לעיצוב הדק, לחיסכון במים וליופי שהוא מעניק לבית. ניתן לספק דק סינטטי כך שיראה במראה של דק עץ ולמעשה כמעט ולא ניתן להבדיל ביניהם. בנוסף דק סינטטי אינו דורש תחזוקה מתמדת וזהו יתרונו הגדול מול דק העץ. בנוסף, דק סינטטי הינו ידידותי לסביבה מכיוון שהוא אינו עשוי מעצים אלא בעיקר מחומרים סינטטיים. בנוסף, על גבי דק אותו תתקינו תוכלו להרכיב מטבח חוץ עם גריל גז מובנה, תוכלו למקם ריהוט גן איכותי ואפילו מערכת ספא יוקרתית.

בין אם בוחרים דק עץ או דק סינטטי אין ספק שדק כלשהו הוא הבחירה הטובה ביותר ובטח אצל המתקינים המומלצים של פורטל טריניטו.