ראשי » דקים » דק במבצע – האם כדאי להזמין?

דק במבצע – האם כדאי להזמין?

בטח אתם שואלים את עצמכם המון היכן ניתן למצוא דק במבצע? דק בחצר הבית, במסעדה או בבית קפה, בגן האירועים, על שפת הבריכה או בכל מקום בו נבחר – ישדרג את איכות החיים בצורה משמעותית ביותר ולכן ישתלם לכם לחכות למבצעים על דקים שיאפשרו לכם כלכלית לשדרג ולרכוש אותו יחסית בזול ובמחיר משתלם.

ראיתם דק במבצע? אין מה לחשוב! רכשו אותו עכשיו בלי לחשוב פעמיים!

כאשר מדובר בריצוף שטח גדול על ידי דק חשוב שנבחר דק במבצע על מנת לצמצם עלויות. אז כיצד נמצא דק במבצע שיהיה איכותי מספיק ושיתאים בדיוק לנו ולתקציב שלנו? התשובות בהמשך הכתבה.

בתמונה: חידוש דק בגינה באמצעות לחץ מים לחידוש הצבע והברק

בחירת סוג הדק אותו נרצה לרכוש

כאשר החלטנו לבנות דק בחצר, חשוב למצוא את העץ הנכון בשבילנו ולאחריו לחפש את הדק המשתלם לנו ביותר, לדוגמא – דק סינטטי הוא דק שמחירו תמיד יהיה זול יותר לעומת דק איפאה שהוא עץ מלא ויקר יותר אך נחשב בין העצים האיכותיים ביותר שאינם דורשים תחזוקה.

דק איפאה ניתן למצוא במבצע לעיתים נדירות אך עדיין שווה לחפש. רכישת דק איפאה משתלמת גם שאיננה במבצע וזאת משום שההשקעה משתלמת לטווח ארוך משום שהדק מחזיק מעמד שנים רבות ואין צורך בתחזוקה מרובה.
ואם בחרתם בדק עץ רגיל שאינו איפאה, אלא עץ כגון: דק אורן, אשוח או דובדבן – חשוב למצוא דק במבצע ולחפש בגוגל או להגיע אל מחסנים גדולים העורכים מבצעים מידי פעם, או לפנות לכאלה המאפשרים הנחת כמויות ברכישה של כמות חומרים גדולה.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

דרך נוספת להשיג דק במבצע - הזמנה ישירות מהיבואן

עוד דרך לרכוש דק במבצע היא לנסות ולרכוש דק מהיבואן, בצורה זאת ניתן לדלג על המיסים, ועמלות המכירה ולקבל את המחיר המשתלם ביותר אך יש לבדוק את איכות הדק שלעיתים עלולה ליפול בין הכיסאות וזאת משום שבהזמנה מסוג זה קשה לדעת מהי איכות החומרים שתקבלו.
ניתן להיעזר בחברות פרקטים ודקים בישראל כדי לקבל מידע על היבואנים וטיפים כיצד למצוא את המבצע ואיכות הדק הרצוי.

בדיקת איכות הדק - חובה!

לעיתים גם בקנייה ברשתות גדולות שיוצאות במבצעים טובים על מוצרים מסוג זה יכולה להתגלות בעיה באיכות ולכן יש להקפיד ולבדוק את לוחות העץ שאתם מקבלים. עברו בקפידה על לוחות הדק ודיגמו אותם – אם מתגלה בעיה באיכות חזרו אל בית העסק, אל תוותרו ודרשו לוחות איכותיים – גם אם הלוחות במבצע אין זה אומר כי מגיע לכם סחורה פגומה. בדקו כי בלוחות אין פגמים, ריקבון, דהיית צבע או טרמיטים וחרקים.

השוו מחירים ואל תתביישו להתמקח על המחיר

חוק השיווק אומר כי ברגע שרשת או חנות אחת נשברת ויוצאת במבצע יוצאות מיד אחריה כל שאר החנויות והרשתות שהן חלק מהתחרות – דבר שעובד כמובן לטובת הצרכן. לכן, סקר מחירים אינטרנטי שאינו דורש מכם כיתות רגליים מתיש או הקדשת זמן רבה, הוא הכרחי ויכול לחסוך לכם הרבה זמן וכסף בעיקר שמדובר בכמויות גדולות.

לכן בכל הנוגע לדק במבצע חשוב לחפש את המחיר הטוב ביותר, להגיע אל בית העסק שמציע גם התקנה במחיר אטרקטיבי ולא להתבייש להתמקח – אנחנו ממליצים לכם לבחור בדק של חברות וותיקות עם ניסיון ושם טוב המציעות דק סינטטי במחיר מבצע.