ראשי » דקים » כך תהפכו את הדק שלכם לשכיית החמדה בגינה

כך תהפכו את הדק שלכם לשכיית החמדה בגינה

אז הנחתם דק יוקרתי בגינה ואתם נהנים ממנו כל הקיץ ואז מגיע החורף. הפרקט הינו חיפוי הידוע במראה היוקרתי שהוא מעניק לכל בית בו הוא משולב וכן ברגישותו הגבוהה למים. גם הדק הממוקם בגינה לרוב הינו משטח רגיש עליו יש לשמור מפני שינויי האקלים השונים ומפני תנאי מזג אוויר קיצוניים אשר בכוחם להרוס את מרקם הדק, את מראהו המרשים או אפילו לפגוע באיכותו במשך השנים.

דקים מסוגים שונים ומגוונים מעניקים לבית מראות ייחודיים ובעלי אישיות כאשר את הדק ניתן להתאים לצרכים האישיים בכל בית בהתייחס לדייריו. כיום ניתן למצוא מגוון עצום ועוצר נשימה של סוגי דקים מעצים בעלי רמות דחיסה שונות המעניקים לכל בית וחצר מראה ייחודי. יחד עם זאת, גם הדקים הדחוסים והעמידים ביותר אינם מיועדים לחשיפה לגשם או שמש חזקה. לפיכך, אין ספק שישנו צורך במיגון איכותי לדקים בימים גשומים במיוחד ולסככה בימי הקיץ.

סגירף חורף - מה היא סגירת חורף?

סגירת חורף הינה פתרון הצללה מוכר בתחום ההסעדה ולכל קבלן בנייה קלה המאפשר לכל בית עסק להמשיך לפעול תוך ניצול של מלוא שטח העסק גם בימים גשומים, בשטחים שבדרך כלל חשופים לגשמים ולרטיבות. פתרון הצללה זה הושאל לבתים הפרטיים המעוניינים לשמר את הדק בצורה המרבית מבלי שמים יהרסו אותו כליל.

סגירת חורף הינה אמצעי זמני אותו ניתן להסיר בקלות ובמהירות יחסית ללא מאמץ מיותר. למעשה, סגירת חורף הופכת את הישיבה על הדק בימים הגשומים לרומנטית וקסומה פי כמה מאשר ישיבה על אותו הדק בימי הקיץ, ולו בשל האפשרות ליהנות ממראה טיפות הגשם היורדות על הזכוכית של סגירת החורף.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

אופן הבנייה של סגירת החורף

פתרונות סגירת חורף שונים עשויים בעיקרם מחומרי פלדה וחומרי עץ בעובי ובגודל המדויק המתאים לסגירת החורף. פרופילים של מתכת מחוברים יחד לשלד פלדה המתוכנן מראש בדיוק עבור הגודל הדרוש לכם בגינה המיוחדת לכם – לפי גודלה, צורתה וצרכי ההצללה הייחודיים אך ורק לה. לאחר התקנת השלד נצבעת הפלדה בצבעי אל חלד ההופכים את פטנט סגירת החורף ליצירת אומנות של ממש.

בתום בניית מבנה השלד הקירות מכוסים זכוכית או כיסויי שימשונית מרושתת בפוליאסטר. שימשונית נחשבת עמידה פחות ויעילה למבנים ארעיים בעיקרה.

סוגים של פינות ישיבה על הדק

כיום ישנו מגוון עצום של פינות ישיבה יצירתיות ואמנותיות המותאמות אישית לדק שלכם. בין שהדק שלכם עשוי עץ איפאה או עץ אורן, בין שהדק מצופה ובין אם לאו, באמצעות קבלן בנייה קלה תוכלו למצוא מגוון עצום של פינות ישיבה מעוצבות ויפהפיות.

פינות ישיבה עשויות עץ אורן – פינות ישיבה שכאלו משתלבות היטב בדק מאחר ושני האלמנטים עשויים מחומר גלם זהה. לפיכך, בהצבת פינות ישיבה העשויות דק האתגר הוא לשבור את הרצף, לגוון את חומר הגלם ולהוסיף עניין למראה פינת הישיבה. את הדק ניתן לגוון באבנים ייחודיות או באמצעות חלוקי נחל, מראות קטנות ועציצים, פרחים מעניינים ועוד.

פינות ישיבה הכוללות כריות – פינות ישיבה רבות המיועדות לדק אינן אלא פינות רביצה שונות המאפשרות להתרווח בגינה ולשכוח מהכל. אלו הן פינות ישיבה בעלות כורסאות עץ או מתכת נרחבות ואפילו ספות המאפשרות שכיבה למשך שעות ארוכות של צפייה בגשם.

פינות ישיבה משולבות בגינה – פינות ישיבה מעוצבות אפשר לשלב על הדק מבלי לוותר על המדשאה או על הצמחים שתשתלו בגינה שלכם. באמצעות עציצים ייחודיים ואדמת קומפוסט תוכלו להפוך את פינת הישיבה שלכם לקסם של ממש, כאשר הגינה ממש "יוצאת" מתוך הדק.