ראשי » דקים » טיפים לעיצוב הגינה בעזרת דקים ורהיטים ייעודיים ליצירת גינה מפוארת ויוקרתית

טיפים לעיצוב הגינה בעזרת דקים ורהיטים ייעודיים ליצירת גינה מפוארת ויוקרתית

התרגום לביטוי "גינה מפוארת" מתחילה קודם בתהליך הראשוני של הדמיון, היכולת לחלום על או את העיצוב, לארגן ולתכנן אותו ולהוציא אותו אל הפועל באופן המסודר והמדוקדק ביותר. השינוי התהליכי, אותו עברה אדריכלות הנופים בשנים האחרונות, הולידה מתוכה אין ספור גינות יוקרה, המעטרים את הגינות הפרטיות והעסקיות במגוון סגנונות. אז איך מייצרים את אותו סגנון יוקרתי? הכל מתחיל כבר משלב בחירת חומרי הגלם והרוח העיצובית…

עיצוב מפואר הוא עיצוב המתוכנן עד לפרטים הקטנים

כפי שפתחנו ואמרנו, הרעיון שעומד מאחורי עיצוב ריהוט גן ברמה יוקרתית, מתחיל בראש ובראשונה בתכנון. חשוב מאוד לבחור אדריכל חוץ מקצועי שידע לענות על הדרישות שלכם ולהגשים את החלומות שלכם, אבל, לא פחות חשוב להכניס את העיצוב למסגרת מאורגנת שתעניק לגינה סגנון ברור. אחד הפרטים הבולטים ביותר אשר מתרגמים את הביטוי עיצוב יוקרתי בגינה הוא הדק. תוספת של דק בגודל התואם את שטח הגינה יוסיפו נימה כפרית יוקרתית לגינה, תוך זמן קצוב. תוספת של דק לגינה וטיפוח מינימאלי של חצר הגינה, דיי בהם כדי ליצור עיצוב במראה עשיר.

הוסיפו לשני אלה, גם ריהוט מתכת מינימליסטי עם ריפוד נוח ואיכותי, פינת אוכל, ו"כמה גופי תאורה", ויש לכם גינה יוקרתית, מבלי שהקדשתם מחשבה רבה מידי. אלמנט העץ בגינה, בייחוד אלמנט מינימליסטי לכאורה, כמו דק, עושה פלאים לעיצוב הגינה, לגינות הקטנות והגדולות שבהן.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

דקים וחשיבות איכות החומר – תחזוקה יעילה של דקים ומוצרי עץ

החלטתם להציב/להתקין דק בגינה? חשוב מאוד להקדיש מחשבה מקדימה לבחירת חומר הגלם ואיש המקצוע אשר ייצר ויתקין את הדק. התקנת דקים לגינה הוא עניין של כמה שעות בודדות, אך בחירת חומר הגלם והמקצועיות דורשת קצת יותר מחשבה. שימו לב שמדובר בחומר גלם איכותי, השתדלו לבחור בדק שאינו עשוי מעץ אמיתי, מאחר שזה ניזוק מהר יותר כתוצאה מפגיעות אקלימיות. לאחר התקנת הדק, חשוב מאוד לקבל הוראות לתחזוקת הדק.

תחזוקת דקים, דורשת מריחה של שמן מיוחד בהתאמה לחומר מידי שנה, לכל היותר. פעולה, אשר תשמר את הדק לשנים ארוכות, הן בתחום הנראות והן בתחום השלמות.

עיצוב רומנטי ויוקרתי בחצר הבית

כיצד נבחר מערכות ישיבה, המותאמות בדיוק לגינה הפרטית? גינות יוקרה מתחילות קודם כל בהתאמה לסגנון העיצוב של הגינה. אין זה משנה מהו חומר הגלם של הריהוט, חשוב מאוד, שיהיה בעל תו תקן ואיכות גבוהים. ההגנה בפני שריטות, קילופים ומפגעים של רטיבות, הם בין הפרמטרים החשובים ביותר בעת בחירת ריהוט לגינה. ריהוט בסגנון ראטן וריהוט ממתכת עמידה ויציבה, בשילוב ריפוד מטקסטיל איכותי בגוונים רכים, אשר ישתלבו עם גופי תאורה נוסטלגיים בסגנון "העששית", יביאו את עיצוב הגינה לסגנון רומנטי ויוקרתי במיוחד. היכולת לשמר על העיצוב המקורי של ריהוט הגן ופריטי העיצוב המשלימים, הוא סעיף אשר בלעדיו הסגנון העיצובי יתבלה מהר מאוד.

האם זה משנה כיצד נראה הריהוט בעבר, אם כעת המראה שלו יוצר עיצוב בלי אסתטי בגינה?

לסיכום, העיצוב היוקרתי והאסתטיות העיצובית, צועדים יד ביד. בחירת מערכות ישיבה המותאמת בדיוק לגינה הפרטית, היא חלק בלתי נפרד משני האלמנטים הללו.